Monday 9 August 2010

[RO] FlossCamp 2010

Salut lume. Am fost ocupat o vreme pe aici şi n-am mai dat semne de viaţă pe acest blog. După cum observaţi din acest post, blogul s-a facut bilingv, dar deoarece îmi e incredibil de lene, nu voi edita posturile anterioare şi voi adauga [EN] doar la posturile viitoare.


*** Even if I don't really expect any foreign readers, this blog has gone bilingual, so from now on Romanian posts will be preceded by [RO] and English posts by [EN]. ***

Floss Camp a fost o ieşire genială cu cortul la munte unde în sfârşit am ajuns să văd cine sunt oamenii din comunităţile Open Source din România. Am avut parte de multe tech talks, un gulaş bun, o plimbare faină prin pădure, pistoale cu bile, banere, vreme bună, vreme proastă, un majorat neaşteptat la o cabană apropiată de camp site la care ne-am infiltrat şi noi şi aşa mai departe.

A fost şi o seară în care s-au ţinut nişte prezentări draguţe în care s-a discutat (printre altele) despre http://fii-liber.ro/ un „blog” destul de nou despre programe şi sisteme libere. De menţionat un acelaşi fel de blog cu vechime: http://incearca.softwareliber.ro. S-a mai vorbit şi despre un proiect mai vechi (anul trecut cred) de promovare Open Source şi GNU/Linux în şcoli prin Sibiu, care ar fi foarte frumos dacă s-ar extinde în toată ţara.

La întoarcere a fost superb iară, că am avut tot vagonul pentru noi. În fine, a fost o experienţă superbă şi vreau să o repet şi la anu.

No comments:

Post a Comment